حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی هوائی ایران ـ جزیره کیش

97. 09. 19
بازدید: 942

حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی هوائی ایران ـ جزیره کیش سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی در نهمین«نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران‌» که از تاریخ 5 الی 8 آذرماه در جزیره کیش برگزار گردید به نمایندگی تمامی شرکت های عضو سندیکا در این نمایشگاه حضور داشت.

با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرمانده نیروی هوایی ارتش، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی، مرکز ملی فضایی ایران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری‌، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تنی چند از مسئولان در حوزه حمل و نقل هوایی از تاریخ ۵ الی ۸ آذرماه در جزیره کیش برگزار گردید.

نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران مهمترین رویداد در صنعت هوایی و فضایی کشور محسوب می‌شود، این نمایشگاه ۱۸ سال پیش در جزیره کیش پایه‌‌گذاری شد و هر دو سال یک بار تکرار می‌شود‌.

به گفته بیژن بنکدار، دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران، این نمایشگاه دستاورد تعامل همه ارگان‌های فعال در حوزه هوایی،‌ هوانوردی و هوافضا و دریچه‌ای به سمت توان‌مندی‌ داخلی و صنعت هوایی و هوانوردی است، این نمایشگاه در شرایط تشدید فشارهای بین‌المللی برگزار شد و در چنین شرایطی با ایجاد جاذبه بیشتر در عرصه هوایی این نمایشگاه به صورت مناسب برگزار گردید.‌‌

به گفته دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران امسال ۱۱۵ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی هوایی حضور داشتند که ۱۰۵ شرکت داخلی و ۱۰ شرکت خارجی است.

پیرو عقد تفاهم نامه با سازمان فضایی ایران، سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی با ایجاد غرفه در نمایشگاه ایرشو و به نمایندگی از شرکت های عضو سندیکا در زمینه های مرتبط شرکت کرده است. با معرفی سندیکا و حوزه های فعالیت و برنامه های آن، معرفی شرکت های عضو و نیز محصولات آن­ها و همچنین توزیع نشریه اینترنت اشیا به مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان، سعی در بیشتر شناخته شدن سازمان ها و مراجعه کنندگان با سندیکا و اعضای خود نموده است. این نمایشگاه با استقبال کم سابقه مواجه بوده و غرفه سندیکا مورد بازدید شخصیت­های متعدد کشوری و لشگری واقع گردید. از مهمترین بازدیدکنندگان غرفه سندیکا می‌توان به این موارد اشاره نمود: فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء، معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، مدیر کل حراست آن سازمان، سرپرست اداره آموزش و پرورش کیش و برخی از مسئولان و مدیران محلی و مسئولان نظامی و انتظامی در پایگاه پدافند هوایی کیش و سرهنگ مجتبی معدلی فرمانده محترم سابق پایگاه پدافند هوایی کیش و سرهنگ محسن رضایی به عنوان فرمانده جدید این پایگاه و آقای مجتبی قلی زاده (جانشین آقای رضایی) و مسئولین سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح کشور (در زمینه GIS) و دیگر مسئولین سازمان های مختلف.