تجارت الکترونیک عرش گستر

تجارت الکترونیک عرش گستر

سعید صفوی

 
 بزرگترین و کامل ترین گروه در ارائه خدمات صفر تا صدی به صنایع الکترونیک کشور

 گروه عرش گستر به صورت THIRD party و به عنوان بازوی اجرایی کلیه تولیدکنندگان بزرگ کشور مانند لوازم خانگی، قطعات الکترونیک خودرو، مخابرات، هوافضا، تجهیزات پزشکی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، تابلو فرمان آسانسور و مجموعه خدمات تأمین و تولید مواد اولیه صنایع مانند برد مدارچاپی، قطعات الکترونیک، خدمات مونتاژ تخصصی، سفارشی سازی، تحقیق و توسعه و طراحی مهندسی را با تعامل با صنعت و دانشگاه و حضور نیروهای متخصص و نخبه خود و دو دهه تجربه موفق اجرا می کند

 مزیت رقابتی به عنوان توانایی منابع و عملکرد برجسته در رویارویی برای رقابت و کسب سهم بیشتر بازار تعریف می‌شود. شرکت‌های رقیب هنگامی‌ که ویژگی‌های بهتری نسبت به رقبا کسب می‌کنند، در واقع مرزی برای رقابت‌شان ایجاد می‌کنند. از این رو گروه صنعتی عرش گستر با تأمین و توسعه منابع مالی، اقتصادی، فنی و انسانی در حوزه ستادی و نیز شرکت‌های تخصصی توانسته ضمن اجرای پروژه‌های سطح ملی، مزایای رقابتی ویژه‌ای را در بازار رقابتی کشور از آن خود نماید و با برنامه‌ریزی و نظارت و کنترل دقیق در زمان‌های برآورد شده و موعد مقرر خدمات و محصولات را تحویل داده و همواره به مشتریان خود پاسخگو بوده است؛ از جمله زیرساخت‌های سازمانی شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- نیروی انسانی: دارای ۲۰۰ نفر پرسنل مستقیم و تحت بیمه و ۲۵۰ نفر نیروی فعال پیمانکاری/قراردادی در سطح کشور
۲- فضای فیزیکی سازمانی: دارای بیش از ۲۰۰۰ متر فضای شرکتی و۱۰۰۰۰متر فضای تولیدی در مناطق ویژه اقتصادی استان البرز و تهران؛ در سطح استان تهران جهت استقرار حوزه ستادی و شرکت‌های تابعه
۳- خدمات اجرا و پشتیبانی: فعالیت بیش از ۱۵ تیم عملیاتی در ارائه خدمات طراحی مهندسی مشتریان در سطح کشور و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی بر اساس تعهدات قرارداد در قالب تیم پشتیبانی استانی و مرکز تماس
۴- شرکت‌های تابعه: دارای ۱۰ زیرمجموعه مستقل و همچنین ساختار، منابع و موضوعات کاری تخصصی در زنجیره فعالیت‌های هلدینگ
۵- محورها و ارکان اصلی ارزش‌های سازمانی:
منابع و سرمایه‌های انسانی
امور مشتریان به عنوان شرکای تجاری
معماری و تعالی مستمر سازمانی
برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی عملکرد
توسعه منابع فنی و زیرساخت‌های فناوری
ایجاد برند ملی با توسعه کیفی خدمات و محصولات
تحقیق و توسعه و آینده‌پژوهی فناوری
ارتباطات علمی، تجاری و بازرگانی بین المللی

سامانه های RFID
سامانه های GPS
طراحی و ساخت سخت افزار
اینترنت اشیاء (IOT)
موقعیت یاب خودرویی (AVL)